RSS

IV Exposició de Ceramistes Contemporànis

26 de set. 2008

La propera exposició del Museu s'inaugurarà el dimecres 8 d'octubre a les 12:00 hores a la sala d'exposicions de la Casa de Cultura d'Agost.
Des de l’any 2001, el Museu de Cantereria d’Agost exposa les obres dels/les alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alacant, què realitzen basant-se en la Peça de l’Any del Museu. El públic que visita l’exposició pot votar la peça que més li agrade. En 2002, s’acorda atorgar a l’autor de la peça més votada com a premi una exposició monogràfica, iniciant el cicle de “Ceramistes Contemporanis”
Vos esperem!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
La próxima exposición del Museo que se inaugurará el miércoles 8 de octubre a las 12:00 horas en la sala de exposiciones de la Casa de Cultura de Agost.
Desde el año 2001, el Museo de Alfarería de Agost expone las obras de los/las alumnos/as de la Escuela de Arte y Superior de Diseño de Alicante, que realizan basándose en la Pieza del Año del Museo. El público que visita la exposición puede votar la pieza que más le guste. En 2002, se acuerda otorgar al autor de la pieza más votada como premio una exposición monográfica, iniciando el ciclo de “Ceramistas Contemporáneos”.
Os esperamos!